fbpx

A PÉNZÜGYI TERVEZÉS KIHÍVÁSAI - Webinárium

Ismerje meg termékeinket online bemutatóinkon,

és tegye fel kérdéseit kollégáinknak!

ÉRDEKEL

Cashflow tervezés

Mindennapi tapasztalataink alapján régóta foglalkoztatott minket a kérdés, hogy a kis- és középvállalati szektor számára miért okoz komoly nehézséget a hatékony controlling bevezetése? Az okok között elsősorban a cégek szűkös pénzügyi lehetőségeit, és az ebből eredő controlling szakember hiányt találtuk. De valóban ez a legfőbb ok?

Ezen felül a legalapvetőbb kérdések, amikre egy vezetőnek választ kell kapnia, az alaptevékenység gazdaságossága és likviditása. Ez utóbbi kézben tartása egy folyton ismétlődő, meglehetősen munkaigényes feladat. Emiatt ennek a tevékenységnek a támogatása és a munka egyszerűsítése sok vállalkozás életét könnyebbé teheti. Több tulajdonossal és vállalati vezetővel folytatott beszélgetésünk segített a probléma mélyére ásni.

Kinek ajánljuk a webinárt?

  • Döntéshozóknak, akik olyan módszereket vezetnének be, melyek valóban értéket teremtenek, fokozzák egy vállalkozás hatékonyságát és stabilitását
  • Kontrolling szakembereknek, akiknek fontos, hogy ne a kimutatások elkészítésével, hanem azok értelmezésével foglalkozhassanak
  • Azon cégvezetőknek, akik szeretnének folyamatosan képben lenni a cégükben zajló folyamatokkal, és pontosabban tervezni a jövőt

A webináron bemutatjuk, mindazokat a technológiákat és módszereket, amelyeket a mai modern informatikai rendszerek képesek nyújtani és kidolgoztunk egy működőképes modellt a finanszírozási problémák kezelésére. Ez egy olyan általános modell, amely azonosítja a felmerülő problémákat és azok kezelésére olyan megoldást nyújt, amely a legtöbb cég már számára elegendő lehet. Ezen felül, speciális igények esetén, a modell bármilyen irányban tovább is fejleszthető.

Üzleti intelligencia
Üzleti intelligencia

Előadók

 

Németh Zsolt – Kereskedelmi és stratégiai igazgató

Mészáros András​ – BI üzletágvezető

Időpont: 2022. május 5. csütörtök, 15:00-16:00

A részvétel ingyenes

MEGOLDÁSOKAT KÍNÁLUNK

SALES

  • Hogyan alakul az éves terv értékesítőnkként?
  • Melyik termék a rentábilis, illetve melyiknél nő vagy csökken a profit?
  • Hogyan alakul egy adott időszak megrendeléseinek száma a tervhez vag y a múlthoz képest?
  • Sikerül-e időben a vásárlói trendeket felismerni?
  • Ismertek-e az esetleges piaci rések, találhatóak-e további potenciális „upsell” alternatívák melyek voltak a legsikeresebb sales ciklusok?

OPERATÍV TERÜLET

  • Mekkora egy adott időszakra vonatkozó termelési volumen termékenként?
  • Hogyan lehet készülni a szezonális értékesítésre?
  • Milyen készletezési szint szükséges a sales tervek teljesítéséhez?
  • Hol és kinél jelentkezik a legtöbb túlóra, egyáltalán indokolt-e?

PÉNZÜGY

  • Mikor lesz a cég fizetési mélyponton?
  • Mennyi forgóeszköz hitelre lesz szükség?
  • Milyen megtérülést hoz egy beruházás és mikor érdemes elkezdeni?
  • Mennyi a készlet forgási sebesség termékenként és termékcsoportonként?

HUMÁN ERŐFORRÁS

Hogyan változik a cég eredményessége különböző bónusz rendszerek alkalmazásával?

Miként optimalizálható a telefonos ügyfélszolgálat szolgáltatás, növelhető-e az aktivitás, a válaszidő, valamint a kiszolgálás eredményessége?

Működik-e a nagy pontosságú automatizált adatbecslés a jövő trendjeinek meghatározása?

JELENTKEZÉS WEBINÁRIUMRA

Kérjük adja meg a szükséges adatokat, hogy elküldhessük önnek a csatlakozáshoz a linket.

Telefon: +36 70 408 2028
Email: sales@aloha.hu
Cím: 1117, Budapest Alíz utca 1. (Office Garden Irodaház, B. épület, 7. emelet)

Elfogadom az Aloha Informatika Kft adatvédelmi nyilatkozatát