fbpx

ÜZLETI INTELLIGENCIA A LOGISZTIKÁBAN - Webinárium

Az üzleti intelligencia a döntéshozatal alapjául szolgáló információfeldolgozás.

 

ÉRDEKEL

Az adatoktól az információn keresztül a megalapozott döntésekig.

A bizonytalan piaci környezetben természetesen adatok szükségesek a stratégiai tervezéshez, de a kinyerhető adatoknál is sokkal fontosabb az adatok feldolgozása oly módon, hogy a feldolgozás által új felismerésekre tegyünk szert, rejtett mintázatokat és kapcsolatokat találva, melyek segíthetik a döntéshozást, a trendek és a lehetőségek előrejelzését.

Jelen webináriumon arra fókuszálunk, hogy ezek az úgynevezett üzleti intelligencia adta technológiák és kapcsolódó eszközök, hogyan tudnak beépülni a komplex logisztikai rendszerekbe, hogyan képesek fokozni döntéshozók informáltságát és cselekvési képességeit. Megmutatjuk, hogy mindezen rendszerek, mennyire fontosak lehetnek a logisztikában, illetve hogyan segíthetik majd a jövőbeli döntéshozók munkáját.

A webnináriumon gyakorlati példán keresztül mutatjuk be, hogy

  • mennyire hatékony az üzleti intelligencia (BI) a szállítmányozás területén
  • hogyan valósíthatók meg a testre szabott kimutatások valós idejű adatok alapján
  • miként lehet az egyes adatokhoz kapcsolódó összefüggéseket értelmezni
  • miért lehet gyors és pontos előrejelzéseket tervezni és az hogyan javítja eredményességet
  • mit jelent az üzleti modellezés, és milyen döntéstámogatási keretet ad a menedzsment részére

A fentieken kívül olyan speciális kérdéseket is érintünk, mint pl.

  • csökkenthető-e az ügyfélszolgálati válaszidő, és növelhető-e az ügyintézés hatékonysága
  • növelhető-e a sales folyamatok eredményessége
  • milyen operációs rendelkezésre állás szükséges a sales tervek teljesítéséhez…
Üzleti intelligencia

Előadók

 

Németh Zsolt – Kereskedelmi és stratégiai igazgató

Kovács Levente – Ügyfél menedzser

Mészáros András​ – BI üzletágvezető

Időpont: 2023. május 4., csütörtök, 15:00-16:00

A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

MEGOLDÁSOKAT KÍNÁLUNK

SALES

  • Hogyan alakul az éves terv értékesítőnkként?
  • Melyik termék a rentábilis, illetve melyiknél nő vagy csökken a profit?
  • Hogyan alakul egy adott időszak megrendeléseinek száma a tervhez vag y a múlthoz képest?
  • Sikerül-e időben a vásárlói trendeket felismerni?
  • Ismertek-e az esetleges piaci rések, találhatóak-e további potenciális „upsell” alternatívák melyek voltak a legsikeresebb sales ciklusok?

OPERATÍV TERÜLET

  • Mekkora egy adott időszakra vonatkozó termelési volumen termékenként?
  • Hogyan lehet készülni a szezonális értékesítésre?
  • Milyen készletezési szint szükséges a sales tervek teljesítéséhez?
  • Hol és kinél jelentkezik a legtöbb túlóra, egyáltalán indokolt-e?

PÉNZÜGY

  • Mikor lesz a cég fizetési mélyponton?
  • Mennyi forgóeszköz hitelre lesz szükség?
  • Milyen megtérülést hoz egy beruházás és mikor érdemes elkezdeni?
  • Mennyi a készlet forgási sebesség termékenként és termékcsoportonként?

HUMÁN ERŐFORRÁS

Hogyan változik a cég eredményessége különböző bónusz rendszerek alkalmazásával?

Miként optimalizálható a telefonos ügyfélszolgálat szolgáltatás, növelhető-e az aktivitás, a válaszidő, valamint a kiszolgálás eredményessége?

Működik-e a nagy pontosságú automatizált adatbecslés a jövő trendjeinek meghatározása?

JELENTKEZÉS WEBINÁRIUMRA

Kérjük adja meg a szükséges adatokat, hogy elküldhessük önnek a csatlakozáshoz a linket.

Telefon: +36 70 408 2028
Email: sales@aloha.hu
Cím: 1117, Budapest Alíz utca 1. (Office Garden Irodaház, B. épület, 7. emelet)

Elfogadom az Aloha Informatika Kft adatvédelmi nyilatkozatát