Hatékony számlajóváhagyás NAV integrációval - Webinárium
Ismerje meg a SharePoint automatizálás lehetőségeit online bemutatónkon,
és tegye fel kérdéseit kollégáinknak!
Fedezze fel, hogyan optimalizálhatja szállítói számlajóváhagyási folyamatait NAV integrációval és Kulcs-Soft kompatibilitással!
A számlák és szállítólevelek korrekt, megbízható kezelése minden vállalat számára létfontosságú, különösen a több telephellyel rendelkező, bonyolult szervezeti felépítésű cégeknél. Csatlakozzon webináriumunkhoz, és ismerje meg ügyfelünk esettanulmányán keresztül , hogyan automatizálhatja és teheti hatékonyabbá számlakezelési folyamatait!
Ügyfelünk kihívásai
A manuális munka jelentős időt emésztett fel, még abban az esetben is, ha a beszállítói számlák már rendelkezésre álltak a NAV adatbázisában, hiszen kézzel kellett őket újra rögzíteni. Nem állt rendelkezésre jóváhagyási folyamat vagy programozott logika arra vonatkozóan, hogy ki és mikor kapjon feladatot vagy értesítést egy adott számlával kapcsolatban; a jóváhagyások emailben vagy személyesen történtek. A banki átutalások indításához szükséges adatokat is manuálisan kellett megadniuk.
A Mi Megoldásunk
- Automatikus adatlekérés a NAV Online-tól, így a pénzügyi munkatársaknak nem kell kézzel iktatniuk a számla adatokat.
- A jóváhagyási logika az alkalmazásban egy szigorú workflow-automatizmusra épül.
- Számlaköteg készítése a netbank számára, amely egyben feltölthető az utalási felületre.
Mit várhat a webináriumon?
Ügyfelünknél bevezetett felületen élőben kerül bemutatásra:
- Automatikus számlaiktatás NAV Online kapcsolaton keresztül;
- Manuális adatrögzítés felgyorsítása és annak támogatása;
- Számlák előkészítése jóváhagyási folyamatokhoz;
- Számlaigazolási feladatok automatikus küldése a költséghely-felelősöknek;
- Pénzügyi és jóváhagyói funkciók bemutatása;
- Jóváhagyott számlák tömeges exportálása az utalási programokhoz;
- Kulcs-Soft kompatibilis számlaexportálás a könyveléshez;
- Jóváhagyási folyamatok testreszabása, döntési pontok és elágazások konfigurálása.
Kinek Ajánljuk?
Pénzügyi és kontrolling szakembereknek, valamint döntéshozóknak, akik szeretnék optimalizálni számlakezelési folyamataikat és csökkenteni a manuális munka mennyiségét.
Előadók
Kovács Levente – Ügyfél menedzser
Németh Zsolt – Kereskedelmi igazgató
Harsay Gergely – Product owner
Időpont: 2024. október 10., 14:00-14:40
A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
A webnináriumon gyakorlati példán keresztül mutatjuk be,
hogy miért érdemes automatizálni a folyamatot.
Ne hagyja ki ezt az értékes lehetőséget! Regisztráljon most, és csatlakozzon hozzánk, hogy megtudja, hogyan teheti hatékonyabbá vállalata számlakezelését!
Várjuk jelentkezését és találkozunk a webináriumon!
JELENTKEZÉS WEBINÁRIUMRA
Kérjük adja meg a szükséges adatokat, hogy elküldhessük önnek a csatlakozáshoz a linket.
Telefon: +36 70 408 2028
Email: sales@aloha.hu
Cím: 1117, Budapest Alíz utca 1. (Office Garden Irodaház, B. épület, 7. emelet)