fbpx

Hatékony számlajóváhagyás NAV integrációval - Webinárium

Ismerje meg a SharePoint automatizálás lehetőségeit online bemutatónkon,

és tegye fel kérdéseit kollégáinknak!

ÉRDEKEL

Fedezze fel, hogyan optimalizálhatja szállítói számlajóváhagyási folyamatait NAV integrációval és Kulcs-Soft kompatibilitással!

A számlák és szállítólevelek korrekt, megbízható kezelése minden vállalat számára létfontosságú, különösen a több telephellyel rendelkező, bonyolult szervezeti felépítésű cégeknél. Csatlakozzon webináriumunkhoz, és ismerje meg ügyfelünk esettanulmányán keresztül , hogyan automatizálhatja és teheti hatékonyabbá számlakezelési folyamatait! 

Ügyfelünk kihívásai

A manuális munka jelentős időt emésztett fel, még abban az esetben is, ha a beszállítói számlák már rendelkezésre álltak a NAV adatbázisában, hiszen kézzel kellett őket újra rögzíteni. Nem állt rendelkezésre jóváhagyási folyamat vagy programozott logika arra vonatkozóan, hogy ki és mikor kapjon feladatot vagy értesítést egy adott számlával kapcsolatban; a jóváhagyások emailben vagy személyesen történtek. A banki átutalások indításához szükséges adatokat is manuálisan kellett megadniuk.

A Mi Megoldásunk

  • Automatikus adatlekérés a NAV Online-tól, így a pénzügyi munkatársaknak nem kell kézzel iktatniuk a számla adatokat.
  • A jóváhagyási logika az alkalmazásban egy szigorú workflow-automatizmusra épül.
  • Számlaköteg készítése a netbank számára, amely egyben feltölthető az utalási felületre.

Mit várhat a webináriumon?

Ügyfelünknél bevezetett felületen élőben kerül bemutatásra:

  • Automatikus számlaiktatás NAV Online kapcsolaton keresztül;
  • Manuális adatrögzítés felgyorsítása és annak támogatása;
  • Számlák előkészítése jóváhagyási folyamatokhoz;
  • Számlaigazolási feladatok automatikus küldése a költséghely-felelősöknek;
  • Pénzügyi és jóváhagyói funkciók bemutatása;
  • Jóváhagyott számlák tömeges exportálása az utalási programokhoz;
  • Kulcs-Soft kompatibilis számlaexportálás a könyveléshez;
  • Jóváhagyási folyamatok testreszabása, döntési pontok és elágazások konfigurálása.

Kinek Ajánljuk?

Pénzügyi és kontrolling szakembereknek, valamint döntéshozóknak, akik szeretnék optimalizálni számlakezelési folyamataikat és csökkenteni a manuális munka mennyiségét. 

szállító számla-kezelés automatizálása

Előadók

 

Kovács Levente – Ügyfél menedzser

Németh Zsolt – Kereskedelmi igazgató

Harsay Gergely​ – Product owner

Időpont: 2024. június 26., 14:00-14:40

A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

A webnináriumon gyakorlati példán keresztül mutatjuk be,

hogy miért érdemes automatizálni a folyamatot.

Ne hagyja ki ezt az értékes lehetőséget! Regisztráljon most, és csatlakozzon hozzánk, hogy megtudja, hogyan teheti hatékonyabbá vállalata számlakezelését!

Várjuk jelentkezését és találkozunk a webináriumon!

JELENTKEZÉS WEBINÁRIUMRA

Kérjük adja meg a szükséges adatokat, hogy elküldhessük önnek a csatlakozáshoz a linket.

Telefon: +36 70 408 2028
Email: sales@aloha.hu
Cím: 1117, Budapest Alíz utca 1. (Office Garden Irodaház, B. épület, 7. emelet)

Elfogadom az Aloha Informatika Kft adatvédelmi nyilatkozatát