fbpx

MICROSOFT 365

Minden ami egy vállalkozás hatékony munkájához kell

Csevegj, telefonálj, szervezz online értekezleteket és dolgozz együtt valós időben másokkal egy dokumentumon, akár távolról, akár az irodából. Nem kell bonyolult csomagokat összeállítani és különböző szoftvereket beszerezni, vásárolj egyetlen integrált megoldást – amely tartalmazza a Teams-t, OneDrive-felhőtárhelyet és Office-appokat akár speciális biztonsági lehetőségekkel – a vállalkozásodnak megfelelő áron.

ÉRDEKEL

LEGYEN CSAPATOD HATÉKONY MINDENHOL

A Microsoft 365 Business csomagjaiban az alábbi szolgáltatások érhetőek el:

Azonnali üzenetek, hívások

és értekezletek

~

Védelem a kiber-

veszélyforrásokkal szemben

Felhőtárhely

 

Ügyféladatok

védelme

Office

appok

Eszközök

védelme

Levelezés

és naptár

Identitás- és

hozzáférés kezelés

EGYETLEN KÖLTSÉGHATÉKONY MEGOLDÁS

MICROSOFT 365-ALKALMAZÁSOK

Kiváló választás azoknak a cégeknek, amelyeknek több eszközön használható Office-appokra és felhőtárhelyre van szükségük. A csomag nem tartalmazza az üzleti szintű levelezési funkciókat és a Microsoft Teams-t.

MICROSOFT 365 VÁLLALATI

ALAPVERZIÓ

Kiváló választás azoknak a cégeknek, amelyeknek a Microsoft Teamst, biztonságos felhőtárhelyet és az Office Online-t tartalmazó, egyszerűen használható távoli megoldásokra van szükségük (asztali verziókat nem tartalmaz).

MICROSOFT 365 VÁLLALATI

STANDARD VERZIÓ

Kiváló választás azoknak a cégeknek, amelyeknek teljes távoli munkahelyi és együttműködési eszközökre van szükségük. Ezek közé tartozik a Microsoft Teams, a biztonságos felhőtárhely, vállalati levelezőrendszer és a több eszközön használható prémium Office-alkalmazások.

MICROSOFT 365 VÁLLALATI

PRÉMIUM VERZIÓ

Kiváló választás azoknak a cégeknek, amelyeknek biztonságos, távoli munkahelyi megoldásokra van szükségük a vállalati standard verzió összes szolgáltatásán kívül a kibertámadások elleni speciális védelemmel és eszközkezeléssel együtt.

VÁLASSZA KI

A CÉGÉNEK MEGFELELŐ HATÉKONYSÁGNÖVELŐ MEGOLDÁS

MICROSOFT 365 SECURITY

Spórolj olyan megoldásokkal amelyek megvédik cégedet és adataidat a kiberbűnözőktől.

MICROSOFT TEAMS

Mivel a COVID-19 továbbra is a legtöbb helyen otthoni munkavégzésre készteti az embereket, egyre fontosabbá válik, hogy segítsük munkatársainkat kapcsolatban tartani.

WINDOWS VIRTUAL DESKTOP

Növeld az alkalmazottak produktivitását és tedd egyszerűen lehetővé a távoli munkavégzést biztonságos körülmények között.

MICROSOFT 365 SECURITY

Vállalati prémium csomagban érhető el

Kiberbűnözők egyre hatékonyabb eszközökkel próbálják a szervezetek adatait eltulajdonítani. Ebben az évben általánosan 30M Forint költséggel járnak az adatszivárgások a KKV szervezetek számára. Spórolja meg egy esetleges támadás és adatszivárgás költségét egyetlen fejlett megoldással, amely felismeri az adathalász támadások és vírusok régi és új formáit.

A Microsoft 365 használatával nem kell tartani a támadások potenciális kockázatától, hiszen már a KKV szervezetek is nagyvállalati szintű biztonsági megoldást kaphatnak, védelmet kapva mindenféle kiberfenyegetéstől, beleértve a rosszindulatú programokat, vírusokat, adathalász kísérleteket és rosszindulatú hivatkozásokat.

Nem kell kiberbiztonsági szakértőnek lennie! Megoldásunk minden nap minden másodpercében azon dolgozik, hogy észlelje a rejtett veszélyeket az e-mail mellékletekben és linkekben.

Ismerje meg, hogyan előzheti meg a költséges kibertámadásokat a Microsoft 365 segítségével.

Ismerje fel a fenyegetéseket előre! Akadályozza meg az adathalász támadásokat!

MICROSOFT TEAMS

Vállalati alap, standard és prémium csomagban érhető el

Az elszigeteltség és az otthoni munkavégzésnek köszönhetően az emberek könnyen érezhetik azt, hogy elszakadnak és elidegenednek a kollégáktól és akár depressziót is okozhat. Segítse csapatát abban, hogy biztosítja nekik a kapcsolattartáshoz szükséges erőforrásokat, mint például Microsoft Teams.

A Teams nem csak abban tud segíteni, hogy továbbra is a lehető legzökkenőmentesebben tudja irányítani vállalkozását ebben a kihívásokkal teli és bizonytalan időszakban, hanem csapata összekovácsolásában is. Olyan funkciókkal, mint a személyes beszélgetések vagy az azonnali csoportos üzenetek, a kollégák könnyedén tarthatják egymással kapcsolatot – ezzel pótolva az elmulasztott irodai folyosói beszélgetéseket. Az értekezletek pedig továbbra is zökkenőmentesen működhetnek a megosztási funkciókkal és a csevegőablakokkal. A Teams pedig abban is tud segíteni, hogy projektek mentén összeállított csapatok együttműködését segítse.

Ebben a kihívásokkal teli időszakban a vállalkozások számára világszerte elengedhetetlen a kommunikációs kapcsolatok fenntartása.

WINDOWS VIRTUAL DESKTOP

Vállalati prémium csomagban érhető el

A modern gazdaságban való versenyzéshez modern munkaerőre van szükség. Munkatársainak folyamatos hozzáférést kell kapniuk a céges erőforrásokhoz, függetlenül attól, hogy éppen az irodában az asztaluknál, terepen vagy otthon dolgoznak. A Windows Virtual Desktoppal eszköztípustól függetlenül (mely lehet Windows, Mac, iOS, Android vagy bármilyen egyéb eszköz HTML5-ös böngészővel) saját eszközét használhatja a felhasználó (BYOD), és távolról csatlakozhat a vállalati rendszerhez vele.

Az alkalmazottaknak az irodai asztali eszközzel vagy laptoppal megegyező élményt nyújthatja távolról, legyen szó a levelezés kezeléséről Outlookkal, fájlok megosztásáról a OneDrive-ban, vagy a munkatársakkal való együttműködésről a Microsoft Teams használatával.

Nincsenek további licencelési költségek – a Windows Virtual Desktop egy ingyenes szolgáltatás, amely a meglévő Microsoft 365 licenccel használható.

  • A legjobb virtualizált végfelhasználói élmény – A Windows Virtual Desktopot úgy tervezték, hogy tökéletesen együttműködjön az Office alkalmazásokkal. Ez azt jelenti, hogy munkatársai kompromisszumok nélkül használhatják az Office 365 e-mail és naptár funkcióit is.
  • Fokozott biztonság – A Windows Virtual Desktop az Azure szolgáltatásokba van beépítve. Ezzel garantálja a Microsoft a legfontosabb biztonsági intézkedéseket és eszközöket amik ráadásul könnyen beállíthatóak. Segítségükkel ellenőrizheti a bizalmas vállalati és ügyfél-információkhoz való hozzáférést, valamint azok folyamatosan biztonságát.
  • Hatékony és egyszerűsített kezelés – Egy szolgáltatás támogatja az asztali és a távoli alkalmazásokat is. Ez megkönnyíti az új alkalmazottak eszközeinek gyors telepítését vagy az alkalmazások kezelését a különböző felhasználói csoportok között.
  • Superior Economics – A Windows 10 virtuális asztal az egyetlen módja a Windows 10 többszekciós elérésének. Ez a legköltséghatékonyabb módja annak, hogy az alkalmazottak teljes Windows 10-élményt kapjanak

MIÉRT AZ ALOHA INFORMATIKA KFT?

Az elmúlt 25 évben a rendszerintegráció terén az Aloha Informatika Kft. a hazai informatikai piac meghatározó szereplőjévé nőtte ki magát.

„A szervezeti struktúra, a belső folyamatok és szabályozások alapján vezéreljük és transzparensé tesszük ügyfeleink munkafolyamatait. A rendszerek biztosítják, hogy a vezetők felügyelhessék a folyamatokat. Minden esemény tárolásra kerül, utólag visszakereshető és riportálható, ezáltal feltárhatók a folyamatokban és szervezetben meglevő hiányosságok és problémák.”

 

MINDENBEN SEGÍTÜNK

FELMÉRÉS

Segítünk felmérni üzleti igényeit és megkeressük a megfelelő megoldást

ADATMIGRÁCIÓ

Segítünk a meglévő adatok átköltöztetésben az új rendszerbe

BEVEZETÉS

A bevezetésen túl, az új rendszer testreszabásában is számíthatnak ránk, hogy az igényeik szerint működjön

OKTATÁS

A megfelelő használat érdekében segítünk az oktatásban

TÁMOGATÁS

A bevezetés után is támogatjuk ügyfeleinket. Ha menet közben kérdések merülne fel, szakértői csapatunk segít ezek megválaszolásában

KAPCSOLAT

Telefon: +36 70 408 2028

Email: sales@aloha.hu

Cím: 1117, Budapest Alíz utca 1. (Office Garden Irodaház, B. épület, 7. emelet)

 

Elfogadom az Aloha Informatika Kft adatvédelmi nyilatkozatát