ÜZLETI INTELLIGENCIA A PÉNZÜGYI TERVEZÉSBEN Webinárium
Ismerje meg termékeinket online bemutatóinkon,
és tegye fel kérdéseit kollégáinknak!
Cashflow tervezés
Mindennapi tapasztalataink alapján régóta foglalkoztatott minket a kérdés, hogy a kis- és középvállalati szektor számára miért okoz komoly nehézséget a hatékony controlling bevezetése? Az okok között elsősorban a cégek szűkös pénzügyi lehetőségeit, és az ebből eredő controlling szakember hiányt találtuk. De valóban ez a legfőbb ok?
Ezen felül a legalapvetőbb kérdések, amikre egy vezetőnek választ kell kapnia, az alaptevékenység gazdaságossága és likviditása. Ez utóbbi kézben tartása egy folyton ismétlődő, meglehetősen munkaigényes feladat. Emiatt ennek a tevékenységnek a támogatása és a munka egyszerűsítése sok vállalkozás életét könnyebbé teheti. Több tulajdonossal és vállalati vezetővel folytatott beszélgetésünk segített a probléma mélyére ásni.
Kinek ajánljuk a webinárt?
- Döntéshozóknak, akik olyan módszereket vezetnének be, melyek valóban értéket teremtenek, fokozzák egy vállalkozás hatékonyságát és stabilitását
- Kontrolling szakembereknek, akiknek fontos, hogy ne a kimutatások elkészítésével, hanem azok értelmezésével foglalkozhassanak
- Azon cégvezetőknek, akik szeretnének folyamatosan képben lenni a cégükben zajló folyamatokkal, és pontosabban tervezni a jövőt
A webináron bemutatjuk, mindazokat a technológiákat és módszereket, amelyeket a mai modern informatikai rendszerek képesek nyújtani és kidolgoztunk egy működőképes modellt a finanszírozási problémák kezelésére. Ez egy olyan általános modell, amely azonosítja a felmerülő problémákat és azok kezelésére olyan megoldást nyújt, amely a legtöbb cég számára már elegendő lehet. Ezen felül, speciális igények esetén, a modell bármilyen irányban tovább is fejleszthető.
Előadók
Németh Zsolt – Kereskedelmi és stratégiai igazgató
Mészáros András – BI üzletágvezető
Időpont: 2022. május 5. csütörtök, 15:00-16:00
A részvétel ingyenes
MEGOLDÁSOKAT KÍNÁLUNK
SALES
- Hogyan alakul az éves terv értékesítőnkként?
- Melyik termék a rentábilis, illetve melyiknél nő vagy csökken a profit?
- Hogyan alakul egy adott időszak megrendeléseinek száma a tervhez vag y a múlthoz képest?
- Sikerül-e időben a vásárlói trendeket felismerni?
- Ismertek-e az esetleges piaci rések, találhatóak-e további potenciális „upsell” alternatívák melyek voltak a legsikeresebb sales ciklusok?
OPERATÍV TERÜLET
- Mekkora egy adott időszakra vonatkozó termelési volumen termékenként?
- Hogyan lehet készülni a szezonális értékesítésre?
- Milyen készletezési szint szükséges a sales tervek teljesítéséhez?
- Hol és kinél jelentkezik a legtöbb túlóra, egyáltalán indokolt-e?
PÉNZÜGY
- Mikor lesz a cég fizetési mélyponton?
- Mennyi forgóeszköz hitelre lesz szükség?
- Milyen megtérülést hoz egy beruházás és mikor érdemes elkezdeni?
- Mennyi a készlet forgási sebesség termékenként és termékcsoportonként?
HUMÁN ERŐFORRÁS
Hogyan változik a cég eredményessége különböző bónusz rendszerek alkalmazásával?
Miként optimalizálható a telefonos ügyfélszolgálat szolgáltatás, növelhető-e az aktivitás, a válaszidő, valamint a kiszolgálás eredményessége?
Működik-e a nagy pontosságú automatizált adatbecslés a jövő trendjeinek meghatározása?
JELENTKEZÉS WEBINÁRIUMRA
Kérjük adja meg a szükséges adatokat, hogy elküldhessük önnek a csatlakozáshoz a linket.
Telefon: +36 70 408 2028
Email: sales@aloha.hu
Cím: 1117, Budapest Alíz utca 1. (Office Garden Irodaház, B. épület, 7. emelet)