fbpx

SZERZŐDÉSKEZELÉS MESTERFOKON- Webinárium

Ismerje meg a SharePoint automatizálás lehetőségeit online bemutatónkon,

és tegye fel kérdéseit kollégáinknak!

ÉRDEKEL

Szerződéskezelési

megoldásra van szüksége?

Nincs több elveszett szerződés, jogosulatlan hozzáférés és a szerződésvéleményezés/jóváhagyás folyamatát is kontrollált mederbe terelheti.

Csatlakozzon hozzánk és tudjon meg többet!

A webináriumon felvázoljuk:

  • mennyire hatékony a SharePoint alapú dokumentumok különböző verzióinak kezelése, automatikus továbbítása és jóváhagyása,
  • miként lehet az egyes szerzősédekhez kapcsolódó feladatkiosztást és a hierarchikus jóváhagyást kialakítani,
  • és milyen lehetőségek vannak a kiosztott feladatok aktuális állapotának nyomon követésére, keresésére, szűrésére.

Megismerheti az Aloha szerződéskezelő megoldását, amely többek között:

  • támogatja a különféle szállítói és vevői szerződéssablonokat és formanyomtatványokat (pl. TIG),
  • a szerződések lejáratkor, illetve az aktuális teljesítési határidőkről automatikus figyelmeztetést küld az érintetteknek,
  • a véleményezés és jóváhagyás hatékonyan menedzselhető felgyorsítva ezzel a szerződések megkötését,
  • biztonságos hozzáférési jogosultságok beállításával, minden érintett a számára releváns szerződést láthatja.
dokumentumkezelés
szerződéskezelés

Előadók

 

Kovács Levente – Ügyfél menedzser

Németh Zsolt – Kereskedelmi és stratégiai igazgató

Temesi Attila​ – Product owner

Időpont: 2023. június 29. csütörtök, 15:00-16:00

A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

FOLYAMAT AUTOMATIZÁLÁSI MEGOLDÁSOKAT KÍNÁLUNK

DOKUMENTUM-KEZELŐ

  • Fokozza vállalata hatékonyságát, átláthatóságát és az egységességét
  • A megbízható munkafolyamat-motor által automatizálhatja az üzleti folyamatokat
  • Több felhasználó dolgozhat egyidejűleg egy folyamatban
  • Nyomon követheti a változásokat és feladatokat oszthat ki
  • Biztonságosan és hatékonyan oszthat meg és fogadhat dokumentumokat
  • Rendszeres jelentéseket kap, így valós adatokon alapuló döntéseket hozhat

MINŐSÉGIRÁNYÍTÁS

  • Elemzi a minőségirányítási adatokat
  • Tendenciák válnak láthatóvá​, amik felhasználhatók a döntéshozatalhoz
  • A veszélyek gyorsan azonosíthatók
  • Beavatkozhat, mielőtt fellépne újra egy probléma
  • A probléma okai is kimutathatók az adatokból
  • A rendszerek integrálása által mindenki ugyanazzal az adatkészlettel és adatforrással dolgozik

SZERZŐDÉSKEZELŐ

  • Bármikor gyorsan visszakereshető szerződések
  • Mindig elérhető és nyomon követhető a szerződés aktuális verziója
  • Különböző szempontok szerint a szerződések szűrése és keresése
  • Lejáratkor automatikus figyelmeztetést küld a rendszer
  • A véleményezés és jóváhagyását hatékonyan menedzselhető
  • Biztonságos a hozzáférési jogosultságok kezelése

SZÁMLAIGAZOLÓ- FOLYAMAT

  • Nincsenek hiányzó bizonylatok
  • Figyelmeztet a fizetési határidőkről
  • Naprakész lekérdezést nyújt a számlák jóváhagyási folyamatáról
  • A rendszer használata egyszerű és könnyen elsajátítható
  • Alacsony üzemeltetési költség

JELENTKEZÉS WEBINÁRIUMRA

Kérjük adja meg a szükséges adatokat, hogy elküldhessük önnek a csatlakozáshoz a linket.

Telefon: +36 70 408 2028
Email: sales@aloha.hu
Cím: 1117, Budapest Alíz utca 1. (Office Garden Irodaház, B. épület, 7. emelet)

Elfogadom az Aloha Informatika Kft adatvédelmi nyilatkozatát