SZÁMLAIGAZOLÓ FOLYAMAT TÁMOGATÁSA- Webinárium
Ismerje meg a SharePoint automatizálás lehetőségeit online bemutatónkon,
és tegye fel kérdéseit kollégáinknak!
Számlák igazolási és befogadási folyamatának támogatása
A számlák, szállítólevelek korrekt, megbízható kezelése egy rendkívül fontos feladat. Különösen igaz ez a több telephellyel rendelkező, és bonyolult szervezeti felépítésű vállalatok esetén.
A rendszer feladata az ügyfél bejövő számláinak külső rendszerből történő átvétele, a számlajóváhagyási folyamat elvégzésének támogatása, majd a jóváhagyott számlák visszaadása és a kifizetések lekövetése. A bizonylatok jóváhagyási folyamata egy zárt rendszerben történik, a háttérben workflow menedzsment rendszer támogatásával.
Számlaigazoló szoftverünk biztosítja a számlák/szállítólevelek könnyű digitalizálását, az ellenőrzési, jóváhagyási, engedélyezési folyamatok szabályozott végrehajtását. A rendszer használata egyszerű és könnyen elsajátítható, mely naprakész lekérdezést nyújt a számlák jóváhagyási folyamatáról. Ezután már nincsenek hiányzó bizonylatok és késések mert figyelmeztetést kap a fizetési határidőkről is.
A webnináron gyakorlati példán keresztül mutatjuk be, hogy miért érdemes automatizálni a folyamatot.
- Nincsenek hiányzó bizonylatok
- Figyelmeztet a fizetési határidőkről
- Naprakész lekérdezést nyújt a számlák jóváhagyási folyamatáról
- A rendszer használata egyszerű és könnyen elsajátítható
- Alacsony üzemeltetési költség
Előadók
Kovács Levente – Ügyfél menedzser
Németh Zsolt – Kereskedelmi és stratégiai igazgató
Vámosi Zsolt – Product owner
Időpont: 2023. MÁJUS 11. szerda, 15:00-16:00
A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
FOLYAMAT AUTOMATIZÁLÁSI MEGOLDÁSOKAT KÍNÁLUNK
DOKUMENTUM-KEZELŐ
- Fokozza vállalata hatékonyságát, átláthatóságát és az egységességét
- A megbízható munkafolyamat-motor által automatizálhatja az üzleti folyamatokat
- Több felhasználó dolgozhat egyidejűleg egy folyamatban
- Nyomon követheti a változásokat és feladatokat oszthat ki
- Biztonságosan és hatékonyan oszthat meg és fogadhat dokumentumokat
- Rendszeres jelentéseket kap, így valós adatokon alapuló döntéseket hozhat
MINŐSÉGIRÁNYÍTÁS
- Elemzi a minőségirányítási adatokat
- Tendenciák válnak láthatóvá, amik felhasználhatók a döntéshozatalhoz
- A veszélyek gyorsan azonosíthatók
- Beavatkozhat, mielőtt fellépne újra egy probléma
- A probléma okai is kimutathatók az adatokból
- A rendszerek integrálása által mindenki ugyanazzal az adatkészlettel és adatforrással dolgozik
SZERZŐDÉSKEZELŐ
- Bármikor gyorsan visszakereshető szerződések
- Mindig elérhető és nyomon követhető a szerződés aktuális verziója
- Különböző szempontok szerint a szerződések szűrése és keresése
- Lejáratkor automatikus figyelmeztetést küld a rendszer
- A véleményezés és jóváhagyását hatékonyan menedzselhető
- Biztonságos a hozzáférési jogosultságok kezelése
SZÁMLAIGAZOLÓ- FOLYAMAT
- Nincsenek hiányzó bizonylatok
- Figyelmeztet a fizetési határidőkről
- Naprakész lekérdezést nyújt a számlák jóváhagyási folyamatáról
- A rendszer használata egyszerű és könnyen elsajátítható
- Alacsony üzemeltetési költség
JELENTKEZÉS WEBINÁRIUMRA
Kérjük adja meg a szükséges adatokat, hogy elküldhessük önnek a csatlakozáshoz a linket.
Telefon: +36 70 408 2028
Email: sales@aloha.hu
Cím: 1117, Budapest Alíz utca 1. (Office Garden Irodaház, B. épület, 7. emelet)