fbpx

SZÁMLAIGAZOLÓ FOLYAMAT TÁMOGATÁSA- Webinárium

Ismerje meg a SharePoint automatizálás lehetőségeit online bemutatónkon,

és tegye fel kérdéseit kollégáinknak!

ÉRDEKEL

Számlák igazolási és befogadási folyamatának támogatása 

A számlák, szállítólevelek korrekt, megbízható kezelése egy rendkívül fontos feladat. Különösen igaz ez a több telephellyel rendelkező, és bonyolult szervezeti felépítésű vállalatok esetén.

A rendszer feladata az ügyfél bejövő számláinak külső rendszerből történő átvétele, a számlajóváhagyási folyamat elvégzésének támogatása, majd a jóváhagyott számlák visszaadása és a kifizetések lekövetése.​ A bizonylatok jóváhagyási folyamata egy zárt rendszerben történik, a háttérben workflow menedzsment rendszer támogatásával.

Számlaigazoló szoftverünk biztosítja a számlák/szállítólevelek könnyű digitalizálását, az ellenőrzési, jóváhagyási, engedélyezési folyamatok szabályozott végrehajtását. A rendszer használata egyszerű és könnyen elsajátítható​, mely naprakész lekérdezést nyújt a számlák jóváhagyási folyamatáról​. Ezután már nincsenek hiányzó bizonylatok és késések mert figyelmeztetést kap a fizetési határidőkről​ is.

A webnináron gyakorlati példán keresztül mutatjuk be, hogy miért érdemes automatizálni a folyamatot.

  • Nincsenek hiányzó bizonylatok​
  • Figyelmeztet a fizetési határidőkről​
  • Naprakész lekérdezést nyújt a számlák jóváhagyási folyamatáról​
  • A rendszer használata egyszerű és könnyen elsajátítható​
  • Alacsony üzemeltetési költség
számlaigazoló rendszer

Előadók

 

Kovács Levente – Ügyfél menedzser

Németh Zsolt – Kereskedelmi és stratégiai igazgató

Vámosi Zsolt​ – Product owner

Időpont: 2023. MÁJUS 11. szerda, 15:00-16:00

A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

FOLYAMAT AUTOMATIZÁLÁSI MEGOLDÁSOKAT KÍNÁLUNK

DOKUMENTUM-KEZELŐ

  • Fokozza vállalata hatékonyságát, átláthatóságát és az egységességét
  • A megbízható munkafolyamat-motor által automatizálhatja az üzleti folyamatokat
  • Több felhasználó dolgozhat egyidejűleg egy folyamatban
  • Nyomon követheti a változásokat és feladatokat oszthat ki
  • Biztonságosan és hatékonyan oszthat meg és fogadhat dokumentumokat
  • Rendszeres jelentéseket kap, így valós adatokon alapuló döntéseket hozhat

MINŐSÉGIRÁNYÍTÁS

  • Elemzi a minőségirányítási adatokat
  • Tendenciák válnak láthatóvá​, amik felhasználhatók a döntéshozatalhoz
  • A veszélyek gyorsan azonosíthatók
  • Beavatkozhat, mielőtt fellépne újra egy probléma
  • A probléma okai is kimutathatók az adatokból
  • A rendszerek integrálása által mindenki ugyanazzal az adatkészlettel és adatforrással dolgozik

SZERZŐDÉSKEZELŐ

  • Bármikor gyorsan visszakereshető szerződések
  • Mindig elérhető és nyomon követhető a szerződés aktuális verziója
  • Különböző szempontok szerint a szerződések szűrése és keresése
  • Lejáratkor automatikus figyelmeztetést küld a rendszer
  • A véleményezés és jóváhagyását hatékonyan menedzselhető
  • Biztonságos a hozzáférési jogosultságok kezelése

SZÁMLAIGAZOLÓ- FOLYAMAT

  • Nincsenek hiányzó bizonylatok
  • Figyelmeztet a fizetési határidőkről
  • Naprakész lekérdezést nyújt a számlák jóváhagyási folyamatáról
  • A rendszer használata egyszerű és könnyen elsajátítható
  • Alacsony üzemeltetési költség

JELENTKEZÉS WEBINÁRIUMRA

Kérjük adja meg a szükséges adatokat, hogy elküldhessük önnek a csatlakozáshoz a linket.

Telefon: +36 70 408 2028
Email: sales@aloha.hu
Cím: 1117, Budapest Alíz utca 1. (Office Garden Irodaház, B. épület, 7. emelet)

Elfogadom az Aloha Informatika Kft adatvédelmi nyilatkozatát